کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 1 / 6 / 1394برچسب:, توسط علی

کجایی ببینی چقدر پیر شدم کجایی ببینی چه دلگیر شدم
از این زندگی از این حسو حال کجایی ببینی چقد سیر شدم
نمیدونی بی تو چه ابری شدم منه صافو ساده چه سنگی شدم
یه جوری بریدم از این روزگار شبیه یه خورشید تاریک شدم
نه اینکه بخوام التماست کنم
میدونم که راهم به تو سد شده
نمیخوام دروغی بگم حالمو
به جونه تو بدجور دلم تنگ شده
نه اینکه بخوام التماست کنم میدونم که راهم به تو سد شده
نمیخوام دروغی بگم حالمو به جونه تو بدجور دلم تنگ شدهمیدونم میدونی به فکر توئم
تمومه شعرام به عشقه توان
بدونه جایی ندارم برم
تا اسمت میاد میرم تو خودم

 



نظرات شما عزیزان:

سارا راسو
ساعت21:54---10 آذر 1394
توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد
=====================
کی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،
… بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!
بعد استاد حذفم کنه !
من پاشم نگامو بندازم توو نگاش
درحالی که میرم تو افق،
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی
=====================
خبر فوری.....
لطفا همه جا پخش کنید
ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش،اعلام کرد فردا 3 جا را خواهد زد..

.
.
.
.
.
.



زیر بغلش..ریشش..سیبیلش
روانی هم خودتی رفتم دکتر گفته خیلی هم سالمی فقط خیلی بانمکو باحالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 31762
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک